Dan före dopparedan

Vi kom hem halv två i natt från Kopenhagen.
18.15
18.40
19.00
21.00
22.45
22.52
Dom tiderna kommer jag nog aldrig glömma.
Det var nåt ord också så spelades upp var tredje minut i högtalarna, och vi satt på flygplatsen i mer än FYRA timmar och fick lyssna på det!!! (fast jag har glömt bort det nu. mamma kan det)

Ah, min syster är hemma nu iaf, Jullan är ett miffo och danskar spillde ut sin sprit!

M&M (mormor&morfar) kom för några timmar sen. Nu har vi hunnit äta både laxmacka till förätt och kykling och potäter till huvudrätt (?).
Mätt som en plätt.
Det är julafton i morgon och jag äger på att slå in paket!!!
Bara fråga mamma!

Och för dom som vill veta är min ctrl-knapp fortfarande lös.
Har inte sagt nåt till pappa än.
Fast, det slog mig nu, han borde dock ha märkt det när han var här och rensade virus (som inte fanns)...
Jaja.

Mamma har fått med mormor på uppesittarkväll med bingolotto och morfar tittar på med chokladen i högsta hugg!
Jag är förkyld, kan inte andas och har lite aj aj i halsen.

pluss
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0