091009

Jaha.
Imorgon åker min syster till london!!!!!!! O.o
God jul, eller vadå?
Fattar du inte att jag kommer sakna dig eller?
Fattar du det?!

Jaha, ehm, fredag idag då.
Ska nog på UG en stund iaf, om Caroline inte ska iväg.
Skulle faktiskt vilja leka mig dig!!!

Åker med till Götet för att vinka av henne på planplatsen.
Ska vara där vid åtta typ. Så jag tar med min kudde och är redo att somna om i bilen !!!
Ah, på hemvägen så kasnke NÅGON VISS PERSON (typ jag) får in resterande personer med in på AEKI.
HEHE
Hoppas på lite nytt, vilket sällan kommer hända sålänge pappa har ordet, men hoppas kan man!

Jaja, annars är det la inte så mycket mer att säga..


Känns mycket bättre nu!

Det kliar på min tå och jag lyssnar på Jonas Brothers

ah, och min mus fungerar inte

pusshejleverastej
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0