bajs

Igårkväll var jag med Jenny.
Vi åkte in till Videomix o jag köpte cola o godis. På en söndag. Busigt!
Åkte sen hem till mig o kollade på Twilight. Me like.
Sen gick vi till Jenny, hon åt o sen gick vi ut och lekte pyromaner lite o sen gick vi in igen, tror jag.
Snackade massa, åt godis.
Hennes bror la vindruva i min cola, snällt.

"- Du kan inte gå runt o fråga alla om dom är oskuld. Det funkar inte så!
- Men...
- Och vad sa hon då? Vad tror du hon svarar?
- Hon sa nej..
- NAHE!? GODMORRON!!?"

HAHAHA

Shit pommesfrites.

Idag vaknade jag vid elva. Gick upp och åt. Eler jagt og med mig frukosten till sängen o satte mig o kollade teve. Sen har jag läst flugornas herre under reklamerna på teven.
Teve
Läsa
Teve
Läsa
Teve
Läsa
Teve
Läsa

HEHE
Bra taktik om ni frågar mig!


Påtisdagpåtisdagpåtisdag


Tack Kulhanek


Kommentarer
Postat av: jenny

hahahaha

sitter fortfarande och knäcker mig

<3

2009-10-26 @ 19:09:08
URL: http://jennyykulhanek.blogg.se/
Postat av: Syster

hje älskling. Har jag sagt att du är snygg innan? Iaf, du är snygg :)

Så, nu är fjäskandet klart ;D

Kan du inte innan du går till skolan skicka Twilight filmen oc låta msn stå på hela dagen så jag kan se den här borta? Funderar på att skaffa ner limewire på datorn, men kommer gå så segt då, så tänka jag kan be dig skicka om se hur det går om det är något smidigt över huvud taget! Säg till dag så loggar jag inte så fort jag går upp en dag :D PUSSSS! <3

2009-10-26 @ 19:22:14
URL: http://caaaroliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0