Fick mina glasögon idag


Ellie ekollon
(fadderlägrare fattar?)
Söt som socker




Ehm, matteprov häromdan.
Hade itne pluggat så det gick faktiskt bra.
VAr uppe på vinden nån gång i veckan också.
Det var skitkul!
Pratade med mig själv mer än vanligt faktiskt, om det nu är möjligt dvs.

Här langar jag en söt bild på min Ellie, som hjälpte mig när jag provade på kläder efter att jag varit uppe på vinden och hittat massa gammalt, fotade mig gjorde hon också!
Duktig flicka.

Saknar min Caroline och vill också till London.
Så att ni vet.

Mer bilder kommer kasnke någon dag.
Snäll som jag är.

/j

Kommentarer
Postat av: SYSTER

Om du sparar pengar nu så kanske du kan komma upp snart till mig!!! HAR DU TÄNKT PÅ DET!???????

2009-10-16 @ 10:24:37
URL: http://caaaroliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0