Glasögon = beställda

Då kom man nyss hem från Synsam där man beställde glasögonen då ja...
Kommer säkert ångra mig, men skit samma.
Det blev inte dom som alla andra tyckte.
Bild kanske ni får någon dag, om ni har tur.






Det hände något idag som fick mig och tänka på dig
Det kanske har gått för långt
Jag kanske gått för långt
Så mycket annat som händer nu
Som drar till sig mina känslors uppmärksamhet
Men jag saknar dig, okej?
Jag saknar att höra din visdom,
ditt skratt och jag saknar då du får mig och skratta
Jag kanske överdriver
Men jag saknar dig
Det kommer bli bra igen, snart
Det är ditt fel att jag känner såhär idag
För du har mig på kroken som ett metspös drag





Jag överdriver nog, men jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: majse

vilka blev det ?????????????????????? och när får jag veta "jag vet nåt som inte du vet" egentligen??????????????????? och vem menar du?????????????????????



2009-10-08 @ 21:03:50
URL: http://majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0