Glömde något i trädgården

Skolan idag då ja.
Sist på dagen var vi på teater på Sture, där hände det grejer må ni tro!
Ni skulle inte tro mig om jag så berättade det.

Väl hemma hittade jag Emil Knäred i trädgården.
Det påminner mig om att jag glömde honom där ute, måste nog gå och hämta honom.
Han kanske fryser.
Det skulle jag inte gjort.
Klagar, äter upp vår man och gör konstiga ljud ifrån sig gör han...

HEHE

Skulle egentligen in till Synsam för att beställa mina glasögon, men det ville jag inte göra själv, så jag väntar på att mamma ska kommer hem så ska hon med mig.

Nu ska jag nog latja runt lite på internet och sen vetefan!

Jussn ♥ iPod

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0