HejdåCarro

Igår gick jag upp klockan nollsex och tjugo.
Tog lite frulle och sedan bar det av till Göteborg där vi grät lite på frlygplatsen och såg Caroline åka iväg till London.
IKEA blev det på hemvägen iaf, men ingenting köpt dock. Men det var kul ändå!
hoppas på en ny säng snart

Väl hemma, några timmar senare fick pappa för sig att han skulle städa i huset, då han pajade munstycket på dammsugaren. SMART!
Så vi fick åka iväg till Maxi och köpa ett nytt.
Det löste sig!

På hemvägen blev jag och Ellie avsläppta och vi gick på en promenad, hemåt.
HEHE
Den hunden kan, ta mig fan, springa!

På kvällen var det fotboll på teve, och för att jag inte skulle behöva dö en plågsam död kom Carolina och räddade mig.
Kärlek på henne
Hon sov sedan här och gav sig av tidigt i morse på konfirmation.
Jag fortsatte och sova i Carolines sköna säng, för en flicka behöver ju sin skönhetssömn.
Det visade sig att jag och Ellie är ganska lika när vi sover, iaf gällande läten som kommer ur oss. Umgås kanske lite för mycket?

Hmm....

Iaf, skickade jag inte beställningen av våra skoltröjor idag, så det ska de ha fått i mrogn, förhoppningsvis.
Sedan tar det kasnke en vecka innan jag fått pengar och vi har fått våra tröjor!

Ikväll blir det iaf lite mer pluggeri pluggara.
Kul kul cyckelhjul

Matteprov på tisdag och inlämning på fredag (kasnke nästa vecka, kommer inte riktigt ihåg)

Jaja,
Nu drar jag mig och hänger över pappa för att få maten klar.

pusshej
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0