Hemma från bio

Hemma sedan några timmar tillbaka från bion.
Fame. Den var bra.
Inte alls som jag förväntade mig, men bra.

Sitter här och fixar mina naglar. Så nu är de korta, så jag kan spela gitarr, jämna i kanterna och målade i LILA färg men GLITTER.

Har för tillfället lite ekonomiska problem som jag hoppas löser sig snart.

Onödigt vetande:
Vaknade imorse och upptäckte att det stod 'Josefine' i tinningen. Förvånad kollade jag på min hand, där jag hade skrivit detta bara minuter innan jag skulle sova, och konstaterade att jag måste sett helt överkörd ut så som jag måste legat. Skrev på vänster hand och hade märket på högra tinningen.
Hmmm...
Den där Josefine är inte den skarpaste kniven i lådan.

puss
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0