Judendomen

Sitter nu i skolan och jobbar med judendomen.
Inte det roligaste, men det går la an.

Klippte mig igår, det är kort nu.
Det var ju det jag ville, men känns lite konstigt.
Vänjer mig la snart.
Bild kanske kommer senare om jag kommer ihåg eller orkar.

Imorgon ska vi gå på teater på Sture.
Alltså kan vi inte jobba med spöktåget på profilen, eftersom vi inte har ngn.
Men detta ska nog gå ändå!
JobbaJobbaJobba

Jag är lite kör i min ipod, med det finns lite tillbehör jag skulle behöva.
Ska gå på stan med mamma idag och kolla glasögon, så kanske händer att man kan lura till sig lite grejer då för en gång skull.

Ae, nu ska jag jobba vidare på judendomen.
pusshej
/j

känns kanske inte så jättebra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0