Nu har jag...

...gråtit som en annan idiot, igen, åt ett tevveprogram.
One tree hill den här gången.
Vissa gånger är det sorgligt, andra är det lycktårar, som jag vill kalla det.

Älskar det programet.
Inte bara för historierna eller händelserna som utspelar sig, eller liknande, utan för budskapet de förmedlar.
För varje program jag ser lär jag mig alltid minst en sak.

Ja, så nu har jag kollat på hela sjätte säsongen, nu väntar bara sjunde, och eftersom jag alltid missar avsnitt så har jag laddat ner dem. (a)

För resten av dagen blir det nog till att plugga.
Judendomen och Flugornas herre.
Inte det roligaste, men måste göras klart!

Läste just en blogg om träning, blev så sugen på gymmet!
(Ser framför mig hur Majse sitter o skrattar åt  mig nu)
Och det gör nog jag också lite, men det är ju en bra grej!

Jaja,
nu ska jag dra mig från Carolines säng in till mitt rum o min dator.
Pappa kanske vill ha sin tillbaka, hehe.
Judendomen, I'm on my way!

/j


Kommentarer
Postat av: majse

fniss

2009-10-27 @ 20:57:03
URL: http://majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0