Okej...

...Nu är det så här att internet på min dator inte har funkat på några dagar (i alla fall en eller två dagar) så jag har inte kunnat uppdatera, kolla fb eller bdb eller msn...
Sorgligt, men sant!

Nu är jag i alla fall inne på kapitel fyra i Flugornas herre.
Duktigt, må jag tro!

Nu kommer hunden upp för trappan!
Puss på henne

Vaknade i morse, låg typ 45 minuter o läste sen gick jag upp o käkade frulle.
Just in time! Pappa kom då hem och sa att vi skulle fixa lister idag! WIHOOO
Så ikväll har jag sysselsatt mig med att fixa ramarna och spänna upp tygerna på dem, så nästa steg blir att hänga up dem.
Pussel, o vilket pussel.
Fler tyger ska skaffas och fler ramar ska fixas, dock.
Tur att jag tycker det är kul..
Hänger upp dem i morgon och bilder kommer la då.

Nu är jag sugen på någonting...
Glass kanske? (a)

HEHE
Ska kolla lite till här på internet o lite så.
Sen vet jag inte vad jag ska göra.. Läsa kanske?

Hmmm... Får se.....

puss
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0