Rosa iPod

Igår efter skolan gick jag in och köpte min rosa iPod (16G).
Idag hängde den sig. Skulle till sporthallen med Sasha så jag åkte in till stan tidigare för att lämna in den men såklart hade den affären stängt så jag gick till magasinet med teknik och han fixade den!!!

Tack gode Gud!

Sen åkte iaf jag och Sasha till sporthallen, träffade lite andra folk och snackade lite skit mm.
Kollade inte så mkt på handbollen dock, tråkigare saker finns ju inte för tillfället faktiskt.

Ikväll har jag varit med Sasha och vi tog jättesöta bilder, dock får ni inte se dem!

HAR FÅTT FOTOPAPPER NU!!
Tack Carolina!

Sasha gick nyss hem, hon skulle träffa ngn på vägen också.
Iaf så ska jag nog inte vara uppe så sent idag så länge inget roligare händer.

That's all for me
Good night and good bye

/j

Kommentarer
Postat av: ewe

snackade med alla andra utom mig :D

2009-10-05 @ 16:33:58
URL: http://eeewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0