cravings, the worst thing ever

Efter gympan idag, som är vår sista lektion, åkte jag till Friskis för att basta. Väl hemma efter det träffar jag min syster i en solstol på framsidan av huset med en bok i handet och sommarklänningen på. Såg hemskt härligt ut måste jag säga. Jag gick in för att ta något att äta eftersom jag var, och är fortfarande för den delen, vrålhungrig och vad får jag se på bänken om inte MAX-reklam???
Självklart blev jag då grymt sugen på en MAX-hamburgare, men som vanligt var det då ingen som ville åka dit och äta det med mig. Är det inte hemskt eller? Att man blir så sugen på något, men så kan man inte få det eftersom man inte kan komma dit?

Jag antar väl att jag får klara mig utan det då då...

just nu blev jag anti reklam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0