snabbinformation

Jag vet att bilden i förra inlägget ligger på fel håll, men den var från mobilen så kan inte fixa det nu heller.

Kom iaf hem från gymmet för några timmar sedan.
Fixade i köket och åt då och ska nu påbörja bussismen-arbetet.
Jaja, jag vet.
Jag har inget liv som sitter och pluggar på en lördag, men ingen i familjen med bil är hemma nu så jag kan göra det jag vill göra och för övrigt är jag för trött för att åka till stan eller liknande.
Så whatever.

Skruv igår då ja.
Vi fick bland annat med oss några tavlor hem, både sånna som morfar själv målat för länge sen, men även lite andra fula tavlor som mamma inte kunde låta bli att ta eftersom det var nåt bardomsminne eller nåt. Lite porriga tavlor är det faktiskt och fula, men charmiga på sina egna sätt ändå.

Nej, nu återgår jag!

jussn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0