ännu ett inlägg...

vaknade då för ungefär två timmer sedan.
fick ett sms av Emily att hon inte kunde åka till gymmet för hon hade för ont i ryggen.
ledsen som jag blev svor jag åt henne genom telefonen, stängde av alarmet och försökte somna om igen. vilket var omöjligt så jag tog datorn och skulle försöka göra klart so-arbetet men såklart fastnade jag på helt fel ställen.

klockan fyra ska jag vara i arenahallen med mamma och caroline för vi ska jobba på high school musical. vet inte när jag kommer hem. och vet inte heller om det blir några bilder eftersom jag var tvungen att lämna tillbaka carolinas objektiv.

bokrean har börjat. jag ligger och funderar på om jag ska ta den imorgon istället. och åka till gymmet nu.
ae, jag vet inte. ska fundera fem minuter till. kanske sova på saken? haha, nej, det går inte.
tror jag behöver massage

förresten! denna veckan kotar det bara tio kronor att gå in på friskis för de som är under tjugo år. och sist jag kollade är jag det så jag passar på hela veckan.
var där i går och förrgår också.

Jussn




© foto: jossan


Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n c

sv. ja väskorna är ritkigt SNYGGA! :D



- hehe oki! Alltid bra att veta vilka som "vågar" ställa upp haha. Kan säga till om jag behöver en modell :)♥

2010-02-25 @ 12:28:35
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: m y y s a n o l s s o n c

sv. nää skorna ser.. vääldigt konstiga ut XD

2010-02-25 @ 12:28:57
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0