Jussn dissar High school musical

Som jag skrev igår så skulle jag på High school musical.
Så här tyckte jag:
det var inte alls bra!
Som alla vet är allting översatt till svenska, men det mest misslyckade var att både Troy Bulton och Gabriella Montez bröt på något annat språk så det var inte alltid man hörde vad de sa. Kevin Borg är ju den, som alla även här vet, som spelar basketstjärnan Troy Bulton och han har ju aldrig pratat riktigt ren svenska och hon som spelade Gabriella lät som att hon bröt mellan finska och dalenska blandat.
Det ända jag tyckte var bra var att han som spelade Ryan Evans var grymt lik. Han var verklien jätteduktig. Han liknade honom på pricken!

Och eftersom jag och min syster jobbade där tänkte vi att om vi stannade kvar ett tag efter också (som det var sagt att vi skulle) så kanske vi kunde träffa Kevin, bara för att liksom. Men nej då! Det hände inte.
Jag fick även den goda utomordentligt goda idén att vi skulle köpt popcorn och kastat på folket under oss, men det var jag ensam om att tycka. Som vanligt.

Nej, nu ska jag dra mig för att duscha och klä på mig, sen bär det kasnke in till stan för att gå på bokrean.





xoxo Jussn


Kommentarer
Postat av: majse

jävla finsk. jävla maltes.

2010-02-28 @ 16:15:24
URL: http://www.majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0