lite halvt slutkörd och kramp i magen efter kvällen

Kom precis hem från Emily.
Jävla kul emellanåt alltså! Snacka om att jag äger på Monopol!
Jag vann över Jenny och Bea, - som var i ett lag - Emily och Pau!
Vann över dom alla! Bäst eller vad?!
Min ekonomi åkte rakt i toppen. Det gillar vi!

Nu sitter jag här efter tacos och alldeles för många omgångar av kladdkaka och glass, med mina nötter. Underbart eller vad? Nja, okej då. Det kunde ju varit bättre, men aja. Jag nöjer mig med det lilla jag har. :)

I nästa inlägg kommer en underbar bild på all snö vi hade idag...

Jussn

Kommentarer
Postat av: pauline

hahahhaha sämst jussn!

din jävla ekonomi alltså :D va catwoman bra eller? ;) hahahhaah du sög :D

2010-02-21 @ 00:30:19
URL: http://paupigge.devote.se
Postat av: emma

det lät jätte bra:) hoppas du hittar nått. :)

2010-02-25 @ 10:15:58
URL: http://styleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0