i våras



Som jag skrev i förra inlägget;
jag saknar min syster.
jag älskar då vi kan ligga i soffan och snacka om vad som helst, och då menar jag verkligen VAD SOM HELST (BAJS)
detaljer ska vi inte gå in på..........
jag älskar då vi kan ta massa fula kort, som jag ibland önskar att jag skulle lägga dem så alla kan se dem (aa)
jag älskar då någon säger något weard och vi glor på varandra på ett sätt som bara vi kan göra och börja A-S-G-A-R-V-A utan att någon fattar åt vad
jag bara älskar att spendera tid med min syster
jag älskar när folk kollar snett på oss när vi går och flummar på stan eller var som helst och tycker vi ser helt mongo ut och undrar om vi är släkt
jag älskar att vi är familjens freakshow (försök inte ens att diskutera motsatsen, Carro, vi vet båda två hur sant det är!)
jag älskar att bli kallad lillasyster av henne
jag bara älskar att ha hennes omkring mig

jag bara kan inte låta bli att älska hela henne ♥

Kommentarer
Postat av: majse

GULLIGTTTTTT!!!11111

2009-08-16 @ 17:31:25
URL: http://majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0