lite allmänt sådär..

Efter en dag i skolan åkte jag in till stan med Carolina för att kolla ett par skor på Monki.
Sedan hem till henne, käkade sen låg vi bara framför teven - där jag somnade när där och väntade på att de skulle äta <3 - sen gick vi igenom hennes garderob osv.
Sen väntade jag på att det skulle sluta regna så jag kunde åka hem och käka, gjorde då alldeles själv varma mackor i ugnen!
- Duktigt Jossan!
- Tack :)

Nu har jag nyss duschat (försöker nu stava rätt) och sitter lite halft naken men joggingbyssor och vantar (fråga inte) och ska snart plugga lite grand..
Skriva lite svenska, kanske lite engelska om jag orkar.
JÄTTETRÖTT IDAG

Fadderläger i Nissaström i helgen (fredag, lördag)..
Ganska bra natt där, måste jag säga.
Eftersom Majse sov (försökte sova) spenderades den med Madde, Frida och Linnéa.
Prat, prat och åter prat.

Veckan spenderas förmodligen mest till att plugga, tror jag.

Har svårt att fatta:
- Att vi går i 9:an
- Att vi fått läxor som måste göras
- Att det är allvarligare än jag trott i så har inte riktigt fått in det här med "faktauppsamlaren"

Tror inte det är mer nu, men kommer det mer så säger jag till, det lovar jag!

Inga bilder frn Nissaström eftersom jag inte ville ha med mig systemisen och jag glömde den lilla :)
- Bra Jossan!
- Tack

Nu blir det till att återgå till verkligheten och skippa cyberspacen

/j

Ps. har massa muskelknutar i ryggen, med andra ord: BEHÖVER MASSAGE!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0