sjukling

Efter att vaknat i fredags med att knappt kunna svälja pga ont i halsen som sedan höll i sig hela helgen samt täpp i näsan och förkyld i största allmänhet blev det till att vara hemma igår, då jag även hade migrän, och idag.

I morgon blir det nog skola iaf, ganska uttråkad har jag blivit!
Idag hade jag iaf tänkt att få något uträttat.
Tänkte dammsuga mitt rum och även nedervåningen och bara hjälpa till lite i största allmänhet..
Då blir nog mor glad!

Mer hade jag nog inte att säga..


Jag önskar att folk kunde växa upp och inse att världen inte är perfekt.
Att folk kunde dra ut sina huvuden ur arslet och se världen som den är.



En segelbåt någonstans i Stockholm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0