singin' in the rain

Igårkväll var jag med Jenny och Ewe & Mangehh en stund.
De tre satt vid min dator och lyssnade på lovsånger och sjöng.
Sen började jag och Jenny kolla på Saw 4, men den hade vi sett innan så jag ville inte kolla och Jenny vågade inte gå hem själv så hennes pappa gick och mötte henne, så gick det med vår "skräckfilm-kväll".
Bra ändå! Muy gracias (?) :)

Idag har jag vaknat till Elvis Presley, HALV TIO!!!
Det var inte det roligaste, ska jag tala om för er!
Sen duschade jag och flätade mitt hår - gudomligt fint - strax efter tyckte mamma att jag skulle följa med ut md hunden......man tackar......
snart ska dem ut iaf!
senare på dagen kollade jag och mamma på Singin' in the rain (därav bilden).
Även om den kan vara ganska långtråkig emellanåt är det ändå en av de bästa filmerna jag vet.
Jag gillar det här gamla, det faktum att den handlar om när vi fick talfilmer ist för stumfilmer, det faktum att alla såg ut som Barbie och Ken med perfekt smink och frisyr - visst verkligheten kanske inte var så, men jag gillar tanken på det, samt låtarna och stuket på låtarna.
Bättre kan jag inte förklara det, är jag rädd för.

Ikväll blir det kanske till att träffa några vänner, typ samma som igår mfl.
Får se hur pepp jag är på det sen.
Har haft märkligt ont i halsen sen i torsdagskväll.
Svininfluensan kanske?
KRAM, NÅGON?
HE-HE

Japp...
Nu ska jag fortsätta med Farmville, beroendeframkallande, det där!
GALET

/j


"En blomma växer upp vid vägens kant, hon känner en doft som verkar bekant"

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

det va läskigt!, ett gäng killar kom där oxxå så va as rädd, sprang runt lite :$

2009-08-30 @ 20:20:05
URL: http://jennyykulhanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0