en bättre inblick på framtiden

Okej.
Bestämde mig just för att jag förmodligen ska sluta med att skriva om mig själv i tredje person.
Ibland kanske det kommer, men för tillfället är det över och historia...

Sitter här och lyssnar på Florence Valentin .
Lite samma stil som Håkan Hellström, men ändå är det något som skiljer dem åt...

- Nu är det fredagsmyyyyyyyyyys!!
Jag och Jenny ska idag kolla skräckfilm.
Saw 4, tror jag det blev, tack Calle.

Skolan den här veckan har varit lite sådär.
Första dagen var ganska så jättekul ändå, vanliga lektionerna böjade vi med i går (torsdag) och det kändes lite bättre.
Spanska idag! (y)
Ny lärare, som dock inte var där - vikarie istället - det känns jättebra!
Känns dock väldigt konstigt med ArM tillbaka. På ett sätt känns det bra, men det kommer nog ta mig ett tag att få det att kännas som förr, speciellt nu när han inte är vår mentor utan bara SO/Svenska-lärare.
Men det ska nog gå!

Helgen tar jag som den kommer, får la passa på att sova mycket så blir det kanske lite lättare att gå upp sen när det är skola igen.

Ah, förresten!
Var hos syon med Majse idag.
Vi kom ganska snabbt fram till att det ser ut som att jag vill jobba med antingen musik eller fotografering.
Samtidigt kom då hon fram till att Estetiska programmet eller Medieprogrammet passar mig bäst.
Kändes inte alls bra först när jag såg att jag måste ha matte B på ES, som alltså var det som attraherade mig mest, men efter att ha läst texten i boken jag fick och papperna om lektioner och stuff på båda linjerna så börjar det kännas bättre.
Det är tur att jag är ute i tid, för jag kommer aldrig kunna bestämma mig!!! O.o
Beslutsångestattack! ...suck.
Ska gå igenom detta med mina päron och se vad de tycker också...
Sen min syster som är bra på att argumentera, likaså Maja men henne har jag redan pratat med och fått hennes åsikt.

Yeye, hungrig, hoppas maten snart är klar.
CAROLINE KOMMER HEM IDAG!!!
saknat henne <33

"catch a fallin' star and put it in your pocket,
never let it run away"

Kommentarer
Postat av: majse

hey, icke okej att stava fel på hEllström111

2009-08-23 @ 21:05:58
URL: http://majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0