allvarligt...

Okej, första seriösa inlägget där jag inte talar om mig själv i tredje person..........

Senaste dagarna har jag känt bättre inställning inför skolstarten.
Det där med struktur i vardagen är något jag saknar.
Det där med att inte äta godis varje dag.
Det där med att alltid, varje dag har någonting planerat, någonting som händer, någonting att göra.
Det där med att vara social med fler än dem man varit med under lovet.
Det känns bra.

Vad som känns en gnutta bättre är när jag tänker på när jag flyttar hemifrån, inreder min egna lilla lägenhet, som jag kanske delar med en kompis, jobbar och tjänar mina egna pengar, på mitt sätt, och gör min av med dem lika snabbt som jag fick in dem.

GAAAAAAAH, VAD JAG LÄNGTAR!


För att byta samtalsämne............
Jag saknar min storasyster, som åkte till Cypern med Jullan, fredag morgon. Pappa skjutsade dem till Malmö kl tre på natten där de tog planet kl sju på morgonen och var framme vid hoteller typ kl ett, tror jag.

Konstigt... Det där med syskon...
Hur olika man kan bli även fast man har samma gener...
Kanske lika bra så, va?
HAHA
Annars hade det blivit lite jobbigt för respektive kön!


Jag vill så mycket ena dan, men dagen efter har jag glömt alltihop!
GALET
Det första jag ska göra i skolan på måndag är att kolla när syon är tillgänglig, sen ska jag prata med henne om gymnasiet.
Lite svårt att prata med henne dock pga hennes ögon O.o
Scary things those two!
HE-HE
Shit, nu måste jag lägga av!

Jag såg framför mig hur jag skulle skriva värsta uppsatsen om hur jag längtade till framtiden, karriären osv, men det sket sig när jag väl skrev alltihop för det lät som min mamma!
CRAZY

jaja
greatings from fjortisstaden, Halmstad!

/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0