För dom som inte vet...

...så är det nyårsafton i dag.

Det var meningen att jag skulle åkt in till stan med Jenny men hon fick ont i magen och jag hittade inga pengar så det sket sig.
Så nu måste jag rota igenom alla garderober vi har här hemma efter något att ha på mig över klänningen..

Nu ska jag och pappa snart åka och hämta Josse iaf eftersom hennes mamma jobbar.
Och sen ska vi bädda vi, jag, hon, emily, jenny och carolina bädda.
Det här blir bra!
Måste förflytta lite saker också när jag tänker efter. Men det får vi ta ikväll.

Ah, nae, men så alltså:
Hämta Josse
Rota i garderober
Rota lite mer
Bli galen och stressad
Sen kommer de andra så bäddar vi
Sen får vi fixa oss och dra til Emily med maten

Gott nytt år
Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0