I'm gonna make a change for once in my life

Hola, Hej, Hi, Hey, Buenos noches
Eller nåt.
Välj själv.

Dagen har spenderats i Småland.
Lite mer precis i Staverhult, en liten håla nära en annan liten håla någonstans i Småland hos farmor och farfar.
Synd att jag inte lagt in bilderna från kameran.
Jättefina blev dom faktiskt!
Med mitt nya objektiv och allt !
Eller, ah, det blir snart mitt nya iaf!!!!
Snösnösnö+syster+tvåsötahundar+farmorochfarfar+mamma+småland=perfekt ?
Ah, rätt så.

När vi kom hem åkte vi förbi Emily, jag och mamma, för mamma o pappa ska passa deras björn imorgon.
Så slipper vi honom, HEHE (a)

Och nu på kvällen träffade jag Ewe, Lisa och Jenny en puttestund och sen gick jag hem och åt och sen slingade jag håret ( :o !!!!! )
Tro det eller ej!
(Gör det)

Det blev bättre än jag trodde, men inte som jag hoppades på.
Men det kommer till sommaren.

Bild får ni ingen!
HA-HA
ÄGDA!

Ae, nu ska jag prata klart med folks och sen är det natten för mig.
Måste upp tidigt i morgon för att åka in till stan för att fixa det sista till min outfit.

Tyskan sket sig
Buenos nothes (natt/dag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0