Äppelkaka nästa

Städningen avbröts halvvägs igår.
Bra.

Idag är det PMS på högsta nivå!!!
Värsta någonsin!
FY FAN
Jag kör på ett försök att ha äppelkaka med glass som min undsättning.


Igårkväll blev det UG en stund iaf.
Sen stack jag och Sasha på nån bögfest.
Fråga mig inte vad det var.
Stack direkt iaf.
Drog hem till Oscar ist, där det också var fest.





Kan du inte förstå att jag tänker på det varje dag?
Kan du inte förstå att det är jobbigt för mig?
Det spelar ingen roll hur mycket eller lite det betyder för dig.
Du visse hur det var mellan oss och jag trodde seriöst du kände mig bättre än så.
Det är inte okej.
Inte nåt av det.
Saknar hur det var då.
Innan detta hände.
Önskar att du kunde se.
Se hur det är för mig.
På insidan
Under ytan
Där det knyter sig i magen varje gång jag vet att ni är på samma ställe
Där det gömmer sig miljoner ord och meningar som jag vill säga till dig
Men som alltid fastnar och faller i bitar
Varje gång
Fastnar halvvägs
Tuggas sönder
Jag önskar att det aldrig hände
Men det värsta av allt är att jag är orolig
Orolig för att det ska hända igen
Orolig för att det ska hända mer
Jag förstökte att förbise det
Och det är inte det att jag inte litar på dig
Bara det att ingen kan förutspå framtiden
Jag kanske gör en stor grej av något så litet
Men försök se det från mitt perspektiv
Försök att förstå att jag är orolig av mig


Kommentarer
Postat av: majse

<3<3

2009-11-07 @ 17:41:06
URL: http://majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0