Bio - aldrig mer utan påläsning!

Bio igår då ja................................................
Svårt att sova på kvällen.
Paranormal activity.
Ta en titt på den trailern om ni vill, jag vågar dock inte!

Jenny ringer mig och frågar om jag vill gå på bio med henne och Emily. Vad för bio undrar jag då. Skräckis säger hon och av någon anledning tänkte jag att det var en typ Saw-liknande film så visst, säger jag.
Vi åkte till stan kvart i nio, köpte biljetter och popcorn och cola och sätter oss i salongen i väntan på att den ska börja.
Klockan är halv tio och filmen börjar. Riktig b-film i början. Helt random, vafan är det här tänker vi alla då. Men den tanken kunde vi ju väntat med...
Den bjar typ med att en man hade köpt en kamera för att hans sambo har varit förföljd av någonting som hon aldrig vetat vad det var för någonting sen hon var åtta. Saker händer när de ligger och sover och det blir bara värre och värre ju längre in i filmen man kommer.
Halvvägs in i filmen tänkte jag "ae, nu fan går jag ut, jag klarar inte sånt här". Och jag kan ju lova att jag ångrade att jag inte gick, så här efteråt.
När filmen väl slutat springer nästan alla ut ur salongen och jag skakar så mycket så jag trodde jag skulle köra omkull. Jag bad mamma komma ut och möta mig på parkeringen och snäll som hon är så gjorde hon det.
Försökte berätta filmen för mamma och bror, men de jävlades bara med mig och sa att de skulle skrämma mig i natt, men som yur var gjorde de inte det och det uppskattar jag verkligen!
Jag vågade inte gå upp på rummet så jag skulle sova i soffan, men när jag kollade ut mot köket blev jag skiträdd så jag hoppade ur soffan och upp i mammas säng och gömde mig under täcket. Där låg jag en stund och stirrade rakt fram för varjde gång jag blundade kunde jag se hela filmen framför mig!


FY FAN
, säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0