Nu var det ett tag sedan...

...jag skrev ett inlägg här så här kommer en snabb uppdatering på vad jag har gjort den senaste veckan (eller hur lång tid det nu gått sen sist...):
-Tränat för första gången på minst ett halvår.
-Typ inget mer än det. HEHE
Lång punkt lista...... SUCK.

Jahaja.
Skypade med syster igår, men hon är mammas dotter och kan ingenting om teknologi så hon fick ju inte igång hennes webkamera eller nåt så jag gormade och gapade åt henne så hon kunde höra mig iaf. Jag vet att hon tyckte att jag sjöng fint! NOT

Ska köpa ramar nästa vecka tror jag, om inte i helgen redan.
Har börjat hänga upp några iaf men det saknades ju några så kunde inte fortsätta.

Ah, mitt rum är ju så gott som så långt ifrån klart man kan komma.
Snyft.

Ikväll ska jag iaf leka med Carolina. Vi ska stanna uppe länge och dricka cola.
Funderar på om vi ska iväg sen till Videomix.

Nu ska jag äta.
Ska nog ta och sticka upp en stickepinne i min brors röv sen. (a)

pusshejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0