allt är ditt fel!

Just för att jag har haft mycket att göra och när jag väl är klar är jag för trött för att skriva något inlägg då har det inte blivit något!


Kan berätta kortfattat om idag:
Skola, som vanligt, körde dit - då var det fint väder!! - när jag skulle åka hem, dock, var det lite värre. SPÖregnade för att vara lite mer exakt!!
GALET
Då någon från tre-butiken ringde och sa att jag kunde komma och byta min telefon fick jag köra till stan i SPÖREGNET - och självklart så fastnade jag i rödljuset i flera minuter och då kände jag hur det började rinna strömmar av vatten innanför joggingbyxorna!!
INTE MYSIGT - BARA KALLT!
Mötte mamma - fick min telefon utbytt - så nu har man ny telefon också!
Ganska bra eftersom den förra blivit utbytt 2 ggr och krånglade fortfarande, här är den!


UPGRADE

Nissaström:
Glömde givetvis berätta att jag blev intvingad och sedan fast i hissen utan tak!!
MIMMIES FEL ALLTIHOPA!!
Skulle bara påpeka det då detta var en väldigt traumatisk upplevelse i mitt liv.
Kunde inte sova på hela natten, och när jag väl somnade dagen efter av ren utmattning hade jag mardrömmar om detta!
Det har nu plågat mig sedan dess och jag har nu bet min mamma att ringa en terapeft/phykiatriker/terapyd/pkys-snubbe..
Mitt första möte är på söndag klockan femton och trettiofem.
Jag vet inte hur många gånger jag kommer behöva träffa den här terapeft/phykiatriker/terapyd/pkys-snubben, men räkningen skickas till MIMMIE eftersom jag har lovat att skylla allting på henne.
Jag bver folk mig att stötta mig genom det här kapitlet i mitt liv då jag kommer behövca all hjälp jag kan få.

Tack på förhand
/j

Kommentarer
Postat av: fundersam storasyster

och varför får inte värden veta att du träffade mig och sandra där på mittpunkten? tom innan VI träffade mamma!!! :O

2009-09-09 @ 21:34:18
URL: http://caaaroliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0