färdigpackad bl.a

Har nu packat nästan klart.
Så om 9-10 timmar bär det av på motorvägen med riktningen Kungsbacka.
Jesus hjälpe mig vad jag tjatar!
JAJA
Har nu pratat med mig själv, som vanligt, sen jag kom hem ikväll och det känns bra!

Btw.
Fick ett telefonsamtal från Majse igår, som alltså var på Håkan, då jag fick lyssna i hela en och en halv minut på en låt, därav rök fyra kronor från hennes kontantkort från Halebop!
Det tackar man för!
Blev ju faktiskt, kanske nästan lite avis...
Fast jag trivdes med mig själv och spotify också!
Så det så!

Många utropstecken.
För er som inte vet hur det ser ut så kommer det ett smakprov här:                                   !
Så. Det var ett utropstecken, används i slutet av en mening som skriks ut, så kallat utrop, därav utropstecken.
Fakta no 1.

Nej, nu får det vara slut på deft här tramset.
Ska in o kolla med syster nu om vilken tid vi skulle åka i morgon.
Det brukar bli så att varje gång vi ska åka ngn stans så sätter vi en tid ungefär en halvtimme tidigare för att vi har några folk i den här familjen som har en tendens att ta för lång tid på sig att bli klara och komma försent.
inte jag

Sen ska jag ta mig attans sova!
Helt utsliten är jag.

Samma spelningslista på Spottbrand hela dan också + 2 låtar.
http://open.spotify.com/user/jussn/playlist/2WvHmlpr02RBLf6WJjOAc4
och
http://open.spotify.com/user/jussn/playlist/7LKPsE0QGk0YyQDxX6Fp4b
(fast den ena låten ligger i båda listorna... oj.

oj ja.
ja oj.
wops.
wopsi.

House of wax suger balle.
B-FILM

Paris Hiton in my heart.
döda

snipp snapp slut så var sagan slut
/j

Kommentarer
Postat av: majse

varsågod, jag tänkte att det bara skulle gå en minut eller typ 59 sekunder men man KAN JU FÖRFAN INTE SE DET PÅ MIN MOBIL:////

2009-09-20 @ 22:30:03
URL: http://majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0