idag var bra

Skolfotot blev bra ändå, tycker jag.
Det fick trots allt ett lyckligt slut, måste jag faktiskt säga.

Jag kom sent till skolan ( (y) ) och det blev till att ta mina blåa Cheap Monday jeans, vitt linne, pappas skjorta ( (a) ) och bootsen från Monki :)
Magnus aka Fjortis lånade foundation av mig och jag fick pilla till Viktors hår, för en gångs skull! :)
Söta dom är.
På fredag får vi ta grupp-/kompisfoton. Då vill jag ta med:
Majsebajs
Fd Törnrosa-classmates
Å alla pojkarna :):):)

Nu börjar jag verkligen känna att slutet är nära.
Samtidigt som jag tycker det är bra och skönt kan jag ändå tycka att det känns ganska sorgligt.
Så mycket som vi varit med om i vår klass ändå, inte bara bra upplevelser, men allt som hänt har jag lärt mig en läxa av och det har liksom gjort mig starkare för var dag som går.
Så jag kan väl inte säga mycket annat än att tacka i 9a.

/j

Kommentarer
Postat av: storasyster <3

men lilal vännen, det är ett år kvar, bara för att tiden går fort så är du ännu inte klar.... :O

2009-09-09 @ 21:30:04
URL: http://caaaroliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0