Kul i skolan

Skolan idag var faktiskt rätt så skoj,
skolan börjar bli kul, :o:o:o
Nemen, vad är det jag säger?!
Nej, jag kan inte heller tro det!

Sista lektionen var gympastik, på örjansskolan.
Det var faktiskt kul,
Hatar fotboll..............................
Men det var länge sen jag skrattade när jag gjorde det!

Det regnade i morse, men tillslut duggade det bara så jag tog moppen ändå.
Folk sa att jag var galen som körde moppe i regnet, men jag tyckte inte det var så farligt.
Det var var däremot MYCKET farligare att köra på, forfarande, blöt barr som låg på marken.
Ramlade alltså idag för första gången i hela mitt liv med mopepeden....................................................
Inte bra :|
Så större repor än man redan hade fick det bli! De ni!
Plus ett skrapsår på armbågen och lite repor på hjälmen, tror jag.
Lite öm på knät också, mendet går nog över tills i morgon, hoppas jag.....
Tur bara att det inte var mitt i trafiken!!
Då hade jag ju varit död kan jag lova!!!!
Stark som jag är lyfte jag upp min moped igen och körde vidare.
Ont gjorde det faktiskt inte heller, jag som trodde det skulle gå så mycket värre första gången!
Det skulle bara varit min vanliga tur!
- Aj?
- Nej inte så farligt, smile!

Mamma tyckte synd om mig i alla fall! <3
Hjärta på henne.

Nu svider det lite på min armbåge, bad nyss mamma rycka loss ett hårstrå som fastnat i såret, det var lite äckligt kan jag ju få be att tala om för er.

Jaja, nog om det.
Jobb har jag sökt också, svar har jag dock inte fått.
Vart får ni veta när jag fått svar, allt för bara lite spänning.
Eller hur Majse?

Tommare i min kalender än denna vecka har det ju inte varit på länge heller!
Och det är första dagen på väldigt länge som jag inte har med mig några skolböcker alls med mig hem!
Känns lite annorlunda, men OK för mig!

För alla er som känner mig vet ni att jag alltid lyckas, på någon jävla vänster, att paja mina datorer på ett eller annat sätt, så nu hr pappa äntligen kollat på min laptop, igen, så ska testa den sen o se om allt står rätt till...

& eftersom mina fiskar håller på att dö av svält (aa) ska jag ta med mig minstingen till skolan, förmodligen i morgon. Hoppas bara inte den dör på vägen
HAHAHAHA
Nu sitter jag och asgarvar över att det hade varit så jävla kul om den hade gjor det!!!
Hm, vad mer? Ingenting faktiskt så nu får det vara nog på den här galenskapen!

/j


Kommentarer
Postat av: majse

"jag vet nåt som inte du vet..."



FUCK YOOOOOUUUUU

2009-09-28 @ 21:46:59
URL: http://majses.blogspot.com
Postat av: ewe

du måste verkligen hata mig nu :D

2009-09-28 @ 22:23:24
Postat av: Sv: Majse

Älskar att reta dig :D

2009-09-29 @ 12:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0