lite skit sådär...

Samtidigt som jag mår lite illa och har huvudvärk, vilket jag tror beror på glasögonen, så är jag ganska sugen på att åka in till stan och shoppa loss på Monki.
Tyvärr så har jag inte pengar till detta, så shoppa kan jag inte göra.
Kanske blir att jag åker in och kollar bara lite senare idag.
Kanske med syster om hon vill och jag orkar..
Funderar på o ta en panodil eller ipren eller nåt sånt knark.

Igår blev en hemma kväll för min del.
Kände inte för att gå ut eller nåt.
Satt mest med mina bilder som jag redigerade, Spotify, chips och Cola.
Lovely!
I morgon bär det av till Kungsbacka med Caroline.
Där ska vi hälsa på Carola, Jocke och kusinerna - Peter, Niklas och lilla Sofie.
Vi stannar hos dem tills på tisdag så jag måste packa!!
Gillar inte o packa.
Antingen tar jag med mig för mycket eller så glömmer jag allt!
Galet!

Jaja, vaknade tigit idag, tyvärr.
Får se vad som händer närmsta timmarna nu.

Nu ska jag nog gå ner och käka ngt...

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0