nu går jag ut

Nu ska jag ut med Jenny och vi ska kanske träffa Ewe och Mgns.
Så nu tar jag av mig mina glasögon och beger mig ut i det kalla.

Imorgon beger jag och storasyster oss uppåt i landet, till Kungsbacka.
Vi ska, som sagt, hälsa på kusinerna och Carolamed sambo.
Kommer hem på tisdag så på onsdag är jag tillbaka i skolan.
Fick veta innan idag att vi ska följa med på besök hos Jockes, Carolas sambo, syster på släktkalas (?)
Det ska bli intressant, måste jag säga...
Måste packa. Kommer bli hyper.
Carro kommer bli hyper på mig.
Måste fixa kameran.
Får lösa det i morgon, med kameran, packa måste jag göa när jag kommer hem i natt, annars hinner jag aldrig!
Nån som sett mig packa eller?
Nej, det vill ni inte heller.
Nu måste jag sluta innan detta förvandlas till klotter!

See you late aligater

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0