så att ni vet

Dop igår i Kungsbacka för lilla Sofie.
Det var mysigt och jag är avundsjuk på presenten hon fick av oss, bilder kommer.
Sen på kvällen blev det Carolina, efter ett tag gick vi hem till henne och sov där och nu sitter vi/jag i sängen efter att ha legat och sovit
(dagens för mig: vaknat men ville inte gå upp, vaknat igen utan att vilja gå upp, CArolina gick upp och började baka scones till oss (♥), gick upp till slut för att det kändes sådär när jag lov här och sov, vi kollade på catch me if you can, de åt, vi gick ner, jag somnade, hon satt vid datorn och nu sitter jag här).
GALET

mömö
det ända som saknas är snö och kyla så har vi en perfekt sova-hela-dan-vinderdag (!).

vet inte vad som händer sen idag. vi hade tänkt att gå ut och gå, men inte fan tror jag det blir av (y)

SLEEPING IS LOVELY

ska försöka få min syster att köra upp oss till Kungsbacka (hur förkortar man Kungsbacka ???) för att hälsa på våra kusiner och Carola och Jocke.

som sagt, bilder kommer
/j


Kommentarer
Postat av: majse

jag är också avensjuk på hennes paket :o

2009-09-06 @ 16:41:11
URL: http://majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0