Teberoende


Här är lilla Sofie, min nyaste kusin, ungefär tre månader gammal ♥.

Jag kan berätta för er, som inte går på min skola och träffar mig varje morgon, att jag har blivit teberoende.
I lite mer än en vecka har jag nu haft med mig en termos med te i.
Dels för att det är grymt gott och dels för att jag inte heller hinner äta frukost de flesta mornarna.

(Detta påminde mig just att jag glömde gå in på Lager-hus när jag ändå var i stan för att leta efter en ny termos.)
Alltid något jag glömmer!

Jaja, jag hittade i alla fall ett tyg av alla jag letar efter.
Ska skaffa flera olika tyger och spänna upp på olika ramar och sätta på min fina och svarta vägg.
- Black. It goes woth everything!
Josefine Ö, engelska uppsats om mig själv där jag svarade på frågan om vilken min favoritfärg är.

;)

Nu sitter jag i alla fall här med en stor och gul tekopp med, såklart, te i.
LOVELY

Spöktåget går framåt i skolan iaf.
Bra och fint.
Med skoltröjan går det dock inte lika bra...
Alla i vår klass är like envetna så vi kan inte komma överräns om ngt tryck.
Men det förvånar mig inte alls faktiskt!
HEHE

Okej, nu ska jag kolla runt lite mer här på datorn bland olika bloggar och inredningshemsidor och sedan vet jag inte vad som händer.
Kanske oplocka undan på mitt rum?
Hmm.... Kanske inte :D

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0