ett till sånt här meningslöst inlägg

Dag: Måndag

Tid: 14.43

Utetemperatur: 29,8°c i skuggan

Status: ja, det är här mitt beskymmer börjar...
Jag har inlett en anti-stranden-fas och försöker hålla igång med olika saker hela tiden. Igår, till exempel, rev och målade vi staketet till trädgården, men idag har jag inte fått något gjort alls. Jag började imorse när jag gick upp med att ta mig en macka och sedan rullade jag ut på inlinsen, som egentligen är en storlek för stora (de var pappas, men inte ens honom passar de längre). Men efter det har jag fått gjort såhär mycket:

Jag skulle egentligen träffat Majse, men allting sket sig där. Jag har egentligen velat åka in till stan hela dagen, men inte i denna värmen. Det är för varmt. Så nu vacklar det mellan att lägga sig i trädgården och försöka pressa på lite mörkare pigment på de ställen där jag fjällat och blivit av med det jag hade i början av sommarn eller om jag ska åka in till stan. vänta lite, ska öppna dörren och känna hur varm det egentligen är ute...
*hoppar av stolen, går och öppnar dörren och ställer mig på trappan av sten*
Nej, fötterna kokar när man ställer sig på trappan och luften är alldeles för brännhet för en runda i stan.
Jag tror att jag löser det på följande sätt: Jag lägger mig i trädgården en stund och om värmen avtar lite senare åker jag in till stan. Ja! Så gör jag!

Men alltså ursäkta mig! Men min hund är ju helt otrloligt underbar; hon som har en tjock kolsvart päls är den som var först ute när jag öppnade dörren och la sig på de brännheta stenarna (?)



Det ser kanske lite skönt ut, trots allt ......

Kommentarer
Postat av: Elin

sv, jag tycker att det är spännande.. det där.. man tror att man är ensam i hela världen, men egentligen finns det så många som känner exakt lika dant... tänk om jag vetat det för fem år sen :)

2010-08-09 @ 09:16:21
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, jag har länkat filtren i inlägget under "det här använde jag mig av" :)

2010-08-12 @ 20:46:21
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Linafoto

Svar: Jag håller i min externa blixt och riktar den mot väggen :) Då blir jag svart och väggen lyses upp!

2010-10-03 @ 00:44:21
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: majse

tja wzup, va ett tag sen du uppdaterade liksom jao brotha

2010-11-04 @ 20:11:40
URL: http://majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0