are you talking to me?

Vart ska jag börja...
Idag har jag:

- klättrat på klätterklubben där jag trodde jag skulle få hjärtklappning, men samtidigt tyckte att det var väldigt kul
- gått på promenad med Carolina och hunden
- blivit utelåst ur mitt hem
- gått på en till, längre, promenad med Emily
- frågade en brandman vad som hänt när vi såg brandbilar och andra bilar o röda lampor och han berättade då att det var en häst som fastnat i Nissan, eller nåt (observera HP imorgon)
- lekt med en damvippa med hunden i garaget där jag var fast typ en kvart
- kollat på teve ute på vinden, i garaget och lämnade då hunden nedanför trappan
- blev räddad av min far
- och någonstans mellan räddningen och garaget blev jag utskrattad av mamma

Nu sitter jag och kollar på svenska holywoodfruar och väntar på mamma och syster och bror så de kan laga maten eftersom jag inte lyckades då det inte finns alla ingredienser hemma så jag vetefasiken vad jag ska göra... Och hungrig är jag också!

Där var nästan hela min dag.
Slå den om ni kan!


Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Sv: Tack så mycket. :)

2010-03-16 @ 11:16:18
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0