slow down it's going to fast now

För de som inte riktigt förstod mig i mitt föregående inlägg så ville jag bara att världen skulle veta att mina älskade vän Carolna fyllde femton år igår och jag skulle vilja gratta henne lite till.

Jag har varit på ett litet släkt-och-vänner-kalas hos henne idag så.
Jag gillar hennes familj och släktingar. Oerhört mycket.
Grattis till dig, vännen.

Fin tavla med oss som motiv fick hon också, muy bien!

Nu sitter jag iaf i soffan nere i vardagsrummet, med min dator och lyssnar igenom mina låtar på ipoden och rensar lite genom mina hörlurar. Eller lurara och lurar, dom där små vita snäckorna jag fick till min fina rosa ipod.

Ett band att lägga på minnet, bw, är The Frey.

svenska nationella gick inte bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0