runnin' back trought the fire when we both now it's to late

oerhört tråkigt på skolan idag. önskar jag var sjuk idag också.
engelska-vecka på den här skolan är som "istid-slash-gör-vad-du-vill-vecka-alltså-ingenting-allt-då-med-andra-ord-vecka". tråkigt värre!

carolina och jag har bytat ipod också, inte riktigt min smak på musik då hon bland annat har tingeling-låten från melodifestivalen 09. helt otroligt, måste jag nog faktiskt säga.

ska nog dock fortsätta arbeta på mitt pearl harbour-arbete. vi jobbar för tillfället med världskrigen och man skulle därbland välja någonting om som hände kring andra vk-tiden och jag valde då pearl harbour.
kul information va?

nej, nu drar jag mig.



på köpet får ni en otroligt ful och gammal bild som maja tagit på mig i arbetande syfte.

Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

SV: Vem vill inte D:?

2010-05-12 @ 15:39:33
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

böckerna beställde jag från cdon.



tack så hemskt mycket sötis för de fina orden!

2010-05-13 @ 15:21:09
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: C U A D R O - linnéas lilla blogg.

Sv: Tack ^^



Jadu, egentligen vet jag inte riktigt vart och till vilket pris eftersom de är mammas egentligen.



Men jag gissar på att det går att få tag i någon bokhandel eller liknande där det finns kontorsmaterial, för en tjuga eller runt omkring där (:

2010-05-13 @ 21:06:57
URL: http://cuadro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0